TRENING EMS ŁÓDŹ

Trening opierający się na elektrostymulacji mięśni (ang. Electrical Muscle Stimulation) to niezwykle szybko rozwijająca się metoda ćwiczeń, która kompleksowo rozwija cały układ mięśniowy człowieka. Jest doskonałą alternatywą dla siłowni i treningów outdoor, umożliwiającą poprawę całej sylwetki przy maksymalnej oszczędności czasu. Od kilku lat metoda EMS znajduje zastosowanie i przynosi znakomite efekty w fitnessie i fizjoterapii oraz medycynie estetycznej.

ELEKTROSTYMULACJA

Innowacyjny trening EMS to elektrostymulacja mięśni za pomocą impulsów elektrycznych. Podczas jednej sesji treningowej ćwiczymy 90% naszych mięśni.

KONTROLA WAGI

Elektrostymulacja przyspiesza Twój metabolizm i redukuje tkankę tłuszczową, dzięki czemu jesteś w stanie łatwiej kontrolować wagę ciała. Trener personalny odpowiednio skalibruje urządzenie aby szybciej osiągnąć założony cel.

PRZYŚPIESZ EFEKTY

Efekty są widoczne już po 4-6 sesjach treningowych. Elektrostymulacja pozwala osiągnąć rezultaty o wiele szybciej niż tradycyjna siłownia.

ŁAGODZENIE BÓLU

Trening EMS w skuteczny sposób wzmacnia rzadko ćwiczone mięśnie głębokie, które są odpowiedzialne za silne, zdrowe plecy i mocny brzuch. Trener personalny ułoży taki plan ćwiczeń, aby w sposób bezpieczny wzmocnić cały gorset mięśniowy.

TRENING PERSONALNY

Twój trener personalny dostosuje intensywność treningu EMS do Twoich potrzeb. Rozumiemy, że każdy ma inne oczekiwania i predyspozycje,  dlatego indywidualny tok ćwiczeń to najlepszy sposób na osiągnięcie celu.

OCHRONA STAWÓW

Podczas treningu EMS nie występują przeciążenia działające na stawy. Zapraszamy więc także osoby starsze i po kontuzjach. Trening EMS jest wskazany zarówno dla osób aktywnych, jak i tych, które mają słabszą kondycje.

POPRAWA KONDYCJI

Według niemieckich badań, już po 4-6 sesjach treningowych siła maksymalna ćwiczących wzrosła o ok. 20% a ich moc aż o 30%.

REHABILITACJA

Trening EMS pomaga w szybszym powrocie do pełnej sprawności po kontuzji. Trener personalny doradzi jak najskuteczniej odzyskać formę. Opracuje indywidualny plan treningowy, dopasowany do stanu zdrowia.